Wczoraj 19 września byliśmy na wycieczce w Warszawie. Najpierw zwiedzaliśmy Centrum Nauki Kopernik. Jest to miejsce, w którym przedstawione są interaktywne wystawy, dotyczące różnych dziedzin m.in. przyrody, nauki czy zjawisk pogodowych, które doświadczamy na co dzień w życiu. Są tam miejsca, które pozwalają samodzielnie przeprowadzać eksperymenty, dzięki czemu wiele zjawisk stało się dla mnie bardziej zrozumiałe. Najbardziej fascynującą dla mnie wystawą była wystawa, przedstawiająca budowę człowieka.

Następnym punktem naszej wycieczki, był spacer po warszawskiej Starówce. Zaczęliśmy od Placu Zamkowego, gdzie mogliśmy podziwiać Zamek Królewski i Kolumnę Zygmunta III Wazy. Następnie poszliśmy pod pomnik Warszawskiej Syrenki, znajdujący się na rynku Starego Miasta.

Z warszawskiej Starówki udaliśmy się do Manufaktury Cukierków, w której poznaliśmy, w jaki sposób produkuje się cukierki.

Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta w kinie 6D, w którym obejrzeliśmy film pt. „Kopalnia”. Seans pozwolił nam doświadczyć wielu efektów specjalnych.

Po wyczerpującym dniu w Warszawie, w drodze powrotnej do Łomży, udaliśmy się na kolację do restauracji McDonald’s.

Czas spędzony w stolicy Polski był niesamowity. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni, późnym wieczorem wróciliśmy do Łomży.

Zosia Chludzińska Kl. III b

19 września pojechaliśmy na wycieczkę  do Warszawy. Stolica przywitała nas piękną pogodą.

Najpierw byliśmy w Centrum Nauki Kopernik. Tam każdy mógł wykonać ciekawe doświadczenie. Następnie spacerowaliśmy po Starym  Mieście. Widzieliśmy Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta i Warszawską Syrenkę. Później poszliśmy do Manufaktury Cukierków i oglądaliśmy pokaz ręcznego wykonywania cukierków i lizaków. Bardzo podobał się nam film w 6D. Na zakończenie byliśmy w McDonaldzie.

Pełni wrażeń i szczęśliwi wróciliśmy do domu.